Άγχος

Τα νέα στατιστικά δεδομένα δείχνουν ότι  ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων της τάξεως του 18% υποφέρει από κάποια αγχώδη διαταραχή (άγχος, κρίσεις πανικού, φοβίες). Τα συναισθήματα του άγχους έχουν ένα μεγάλο εύρος από μια απλή ανησυχία έως κρίσεις πανικού. Η ένταση που τα βιώνει επίσης κάθε άνθρωπος είναι διαφορετική.

Τι σημαίνει έχω άγχος;

  • Είναι δύσκολο να ελέγχω τις σκέψεις μου
  • Ανησυχώ αν είμαι σωστός σύντροφος, γονιός, φίλος
  • Όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα είχα φανταστεί, απογοητεύομαι και δεν ξέρω τι να κάνω
  • Συνεχώς αναλύω καταστάσεις στο μυαλό μου
  • Μου είναι δύσκολο να σταθώ σε κοινωνικές καταστάσεις
  • Οι φίλοι μου και η οικογένειά μου μου λένε συνέχεια να ηρεμήσω
  • Προσπαθώ να είμαι ο καλύτερος στη δουλειά μου , αλλά συχνά κάνω λάθη και σκέφτομαι αρνητικά
  • Ανησυχώ για το τι θα πουνε οι άλλοι για ΄μένα
  • Αποφεύγω να μιλήσω μπροστά σε πολύ κόσμο
  • Επιλέγω τα μέρη που θα πάω και με ποιούς θα είμαι

Είναι σχεδόν ξεκάθαρο ότι ένας άνθρωπος με τόσες σκέψεις δεν απολαμβάνει τη ζωή του. Πολλοί προσπαθούν να δουλέψουν όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις και το άγχος  μόνοι τους και κάνουν πολλές αποφυγές, λέγοντας ότι όλα θα γίνουν καλύτερα με τον χρόνο, βρίσκουν κάποιες ασφάλειες με την κατανάλωση ποτού ή φαγητού και δεν αναζητούν βοήθεια.

Όταν το άγχος γίνεται κρίση πανικού...

Συνήθως έρχεται απροειδοποίητα και ξαφνικά . Όταν κάποιος άνθρωπος βιώνει μια κρίση πανικού συνήθως νιώθει ταχυπαλμία, αίσθημα «πνιγμού», έντονη εφίδρωση και αδυναμία. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι παθαίνουν καρδιακή προσβολή ή ότι τρελαίνονται και δεν μπορούν να ελέγξουν το  μυαλό τους. Η πρώτη αντίδραση σε αυτά τα συμπτώματα άγχους είναι να επισκεφτούν κάποιο γιατρό ή  να πάνε στο νοσοκομείο. Αφού περάσουν αρκετό χρόνο με όλες τις ιατρικές εξετάσεις διαπιστώνουν ότι αυτό που βιώσαν οφείλεται σε κάτι ψυχογενές όχι κάτι ιατρικό.

Πότε χρειάζεται να αναζητήσω βοήθεια για το άγχος;

  • Όταν δεν ζω τη ζωή που θα ήθελα
  • Όταν έχω επαναλλαμβανόμενες κρίσεις πανικού
  • Όταν ανησυχώ για τα πάντα και συνέχεια
  • Όταν σκέφτομαι πάντα το χειρότερο σενάριο

Είπαν για εμάς

Τα σχόλια και η μορφή τους είναι αυτούσια και ουδεμία επεξεργασία υπάρχει από εμάς.

Δείτε το βίντεο

Ο στόχος της θεραπείας ACT αποδοχής και δέσμευσης είναι η μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των ανθρώπων ώστε να έχουν μια πλήρη και ουσιαστική ζωή.

Προγραμματίστε το ραντεβού σας Online

Παρέχεται δυνατότητα διαδικτυακής συνεδρίας μέσω Skype skype

01 01 01 0105